5 de març 2008

QUI TÉ 1.200.000 EUROS?

Desprès d'assistir a la reunió convocada per l'Ajuntament de la Roca per parlar sobre la formigonera em queda molt clar quina és la posició del consistori.
Ens diuen que com nosaltres, no la volen, però que no poden fer res per tal d'aturar-la.
Passades 3 hores, amb llargues, excuses i molta demagògia, surto amb el convenciment que si no trobem els diners tindrem formigonera "para largo".
O sigui que ja ho sabeu, des d'aquí faig una crida a qualsevol ànima caritativa que no sàpiga què fer amb 1.200.000 euros i faci un donatiu al poble de Sta Agnès. Tots els veïns i veïnes li estarem eternament agraïts.
I si, per si de cas no apareix ningú,.... si algú tingués una parceleta per posar-hi una formigonera, ja ho sap: ens ho faci saber.

Mireia López

5 comentaris:

Anònim ha dit...

AIXO PASA PER GOVERNAR LA DRETA I LA POCA PARTICIPACIO, QUE HI HAVIEM
MAXIM 30 PERSONES?

Anònim ha dit...

Jo també hi era, i va ser patètic, després d'escoltar la gran exposició sobre les bondats de les formigoneres m'estic plantejant posar-ne una a casa

Anònim ha dit...

A mi el que em va agradar més va ser aquella noia que dormia a la taula, em van dir que era una Regidora, jo no m'ho acabo de creure, algú m'ho pot confirmar?

Anònim ha dit...

He vist al bloc del Sr. Estapé que en el Ple del 4 de març de 2003 el Sr. Ros va suggerir que posessin la formigonera de Valldoriolf a Santa Agnès. Algú ho enten? i, llavors diuen que no volen la formigonera? Això és una vergonya!!! On s'és vist aquest tipus d'actituts?? s'ha de tenir barra per llavors dir tot el que han dit.
Sr. Fortí, què li sembla a vostè??

Unknown ha dit...

Después de la reunión informativa parece claro que la hormigonera llegara, es una batalla que en el punto en que se encuentra el proyecto parece que nos viene grande pero no tenemos por que arrojar la toalla, nos queda fiscalizar la ejecución del proyecto y una vez esta empiece a trabajar ser la mosca cojonera de la empresa, no dejarles pasar ni media falta y luchar por que nuestro consistorio y la Generalitat sean eficaces en la labor de control. Sta. Agnes bien se merece que estemos atentos al tema.
Marcos Jiménez C.